ITI PUTEM GASI OPORTUNITATEA DE FINANTARE IN FUNCTIE DE DOMENIUL TAU DE ACTIVITATE , PERFECTA NECESITATILOR TALE

Consultanta accesare fonduri europene

Consultanta privind accesarea fondurilor europene oferă o serie de oportunități de dezvoltare. Este un domeniu complex, motiv pentru care beneficiarii au nevoie de îndrumarea consultanților care să le ofere suportul necesar.

Pentru ca cererile de finanțare să fie aprobate, proiectul și persoana care îl depune trebuie să fie în primul rând eligibili.

Pregătirea şi elaborarea documentaţiei necesare la depunerea Cererii de Acord pentru Finanţare se realizează conform specificaţiilor privind acordarea de ajutoare financiare, pe baza datelor și informaţiilor primite de la beneficiar după cum urmează:

  • identificare linii finantare
  • calcul punctaj estimativ
  • elaborare proiect
  • implementare proiect
  • audit si monitorizare

SERVICII CONSULTANTA FONDURI EUROPENE

  • Sugestii de proiecte eligibile pentru fonduri europene nerambursabile
  • Identificarea liniei de finantare
  • Verificare eligibilitate idee de proiect, beneficiar, chetuieli
  • Elaborarea/redactarea proiectului pentru accesarea de fonduri nerambursabile
  • Redactare cerere de finantare, documente anexe, studiu de piata, plan de afaceri
  • Realizareapunctajului estimativ
  • Consultanta implementare proiecte
  • Consultanta post implementare proiecte

Consultanta Identificare Finantare si Eligibilitate pentru Finantare

  • Consultanta in identificarea axei de finantare (fonduri nerambursabile)
  • Evaluarea tuturor oportunitatilor de finantare interne si externe
  • Identificarea surselor de finantare deschise
  • Verificarea eligibilitatii beneficiarului si a ideii de proiect
  • Optimizarea proiectului pentru a indeplini conditiile de eligibilitate si pentru a maximiza potentialul de a obtine a punctajului maxim
  • Identificarea solutiilor optime pentru maximizarea eligibilitatii cheltuielilor
  • Generare de sugestii de proiecte eligibile pentru fonduri europene nerambursabile
  • Realizarea punctajului estimativ al proiectului

Elaborare Proiecte pentru Accesare Fonduri Europene :

  • Identificarea liniei de finantare nerambursabila
  • Verificarea eligibilitatii
  • Elaborare / redactare cerere de finantare, documente anexa sau studii de piata
  • Realizare analiza cost-beneficiu
  • Elaborare planuri de afacere
  • Realizare punctaj estimativ al proiectului pentru accesare de fonduri nerambursabile
  • Suport in perioada de analiza a dosarului (eventuale clarificari cerute de finantator, modificari la cererea clientului, etc)

Consultanta Implementare Proiecte

  • Semnarea contractului de finantare
  • Realizare achizitii
  • Realizare cereri rambursare

Servicii complete de contabilitate :

  • Înregistrarea documentelor primare in evidenta contabila computerizata in conformitate cu principiile contabile
  • Realizarea și depunerea lunară a declarațiilor pentru taxe și impozite firmă
  • Înregistrarea documentelor de salarizare către ITM și Revisal
  • Contabilitate financiară, jurnal TVA, balanță, registre contabile obligatorii, bilanț
  • Întocmirea ordinelor de plata
  • Întocmirea declaratiilor fiscale si raportarilor semestriale (bilant)

Asistenta Infiintare firme:

  • Consultanta si asistenta infiintare firma
  • Verificare disponibilitate nume firma ONRC
  • Rezervare nume firma ONRC
  • Publicarea informarii in Monitorul Oficial
  • Gazduire sediu social
  • Depunerea capitalului social
  • Depunerea actelor la ONRC
  • Ridicarea dosarului de la ONRC

Stabilirea procedurilor de achizitie ce trebuie aplicate, in functie de specificul  serviciilor/ produselor / lucrarilor ce urmeaza a fi contractate si valoarea estimata a contractelor.

  • Asistenta la incarcarea in SEAP si transmiterea spre validare;
  • Asistenta in cadrul derularii procedurii, pana la primirea ofertelor;
  • Asistenta in procesul de evaluare a ofertelor si gestionarea comunicarii cu observatorii ANAP;
  • Asistenta in solutionarea contestatiilor.

Realizarea documentatiei de atribuire (caiete de sarcini, fise de date, formulare, strategia de contractare,etc.)

  • Asistenta la incarcarea in SICAP si transmiterea spre validare, inclusive semnarea electronica a documentelor cu semnatura extinsa
  • Asistenta in remedierea oricarei observatii din partea ANAP
  • Asistenta in cadrul derularii procedurii, pana la primirea ofertelor

Ai nevoie de finantare pentru afacerea ta? Noi te putem ajuta!

Solicita o consultatie